Sklepy Medyczne GOMED

Idź do spisu treści

Menu główne

News

6 kwietnia 2020

10 kwietnia sklepy medyczne nieczynne

W piątek 10 kwietnia wszystkie nasze sklepy będą zamknięte. Zapraszamy Państwa na zakupy od wtorku 14 kwietnia.


27 marca 2020

sprzedaż wysyłkowa dla pacjentów niemogących dotrzeć do naszych sklepów

Wychodząc na przeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych klientów oferujemy sprzedaż wysyłkową wyrobów medycznych. Aby złożyć zamówienie wystarczy zadzwonić pod nr 58 682 86 80


26 marca 2020

od poniedziałku (30 marca) ponownie uruchamiamy nasze sklepy medyczne dla klientów.

Wprowadziliśmy środki bezpieczeństwa, aby wizyta w naszych sklepach była bezpieczna zarówno dla Państwa, jak i dla personelu:

  • w sklepie jednocześnie może przebywać tylko jeden klient

  • wyznaczona jest strefa bezpieczeństwa 1,5m

  • płatność kartą lub przelewem, w ostateczności gotówką

  • osoby posiadające zlecenia na wyroby medyczne wystawione na nowym druku mogą skotnakować się ze sklepem telefonicznie. Dzięki temu skróci się czas realizacji zlecenia.


Prosimy o przestrzegania zasad bezpieczeństwa.

19 marca 2020

Ze względów epidemicznych zdecydowaliśmy o czasowym zamknięciu dla klientów stacjonarnych sklepów medycznych. Niestety nie jesteśmy w stanie przewidzieć jak długo przyjdzie nam stawiać czoła tej sytuacji. Chcemy zapewnić naszym Klientom dostęp do produktów cyklicznych przysługujących w ramach refundacji NFZ, dlatego nasze działania koncentrujemy na zdalnej obsłudze pacjenta.Dzwoniąc do nas lub wysyłając e-mail będzie można zrealizować zlecenie, a kurier dostarczy przesyłkę bezpośrednio do domu. Uruchomiliśmy specjalny nr telefonu, pod którym będzie można uzyskać wszelkie informacje dotyczące sprzedaży wysyłkowej: 58 682 86 80. Zapytania można też kierować na adres: info@gomed.pl

19 marca 2020

Sprzedaż wysyłkowa środków pomocniczych (cyklicznych) refundowanych przez NFZ
Od dnia dzisiejszego wprowadzamy możliwość realizacji wysyłkowo zleceń na wyroby medyczne cykliczne: sprzęt stomijny, zestawy infuzyjne do pomp insulinowych, wkładki, pieluchy i pieluchomajtki. Ze względu na ograniczenia rozmiaru paczki wkładki, pieluchy i pieluchomajtki realizujemy maksymalnie w ilości 90 szt. - przydział jednomiesięczny.

Co potrzebujemy, aby zrealizować zlecenie wysyłkowo:

  • unikalny numer identyfikacyjny - znajduje się na 3 stronie nowego zlecenia lub lekarz go przekazuje podczas teleporady

  • PESEL lub datę urodzenia

  • adres dostawy i nr telefonu

  • ilość i rodzaj potrzebnych środków pomocniczych


Powyższe informacje można nam przekazać:

  • dzwoniąc na nr tel. 58 682 15 68 (pod tym numerm uzyskacie również Państwo wszelkie informacje dotyczące sprzedaży wysyłkowej)

  • wysyłając maila na adres info@gomed.pl


Koszt wysyłki to 25 zł.

17 marca 2020


Komunikat dotyczący wystawiania, potwierdzania i realizacji zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

W celu minimalizacji ryzyka transmisji infekcji COViD-19 poprzez ograniczanie osobistych kontaktów z pacjentami, Centrala NFZ informuje, że możliwe jest wystawienie zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne w ramach teleporady.
Pacjent, po pozytywnej weryfikacji zlecenia, otrzyma od wystawiającego zlecenie informację o
wygenerowanym przez system e-ZWM numerze zlecenia (telefonicznie, email, SMS).
W sytuacji, gdy zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne zostanie wystawione w formie papierowej
poza systemem e-ZWM, wymagane jest potwierdzenia zlecenia w OW NFZ. Zlecenie można przekazać do dowolnie wybranego OW NFZ z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych lub innych systemów łączności drogą elektroniczną (np. skan/email/fax).
Pacjent, osoba uprawniona (lekarz/felczer/pielęgniarka/położna/fizjoterapeuta), przychodnia lub realizator
zaopatrzenia w wyroby medyczne, po pozytywnym zweryfikowaniu zlecenia otrzyma od OW NFZ informację o wygenerowanym przez system e-ZWM numerze zlecenia (np. telefonicznie lub poprzez email).
Realizacja zlecenia w sklepie medycznym odbywa się po podaniu numeru zlecenia i numeru PESEL pacjenta, a w przypadku osób bez numeru PESEL daty urodzenia - bez wydruku papierowego. Pacjent podpisuje jedynie dokument potwierdzenia odbioru wyrobu medycznego. Ponadto, w przypadku dostarczenia wyrobu medycznego za pośrednictwem firmy kurierskiej, dopuszczalne jest niepotwierdzenie odbioru przez pacjenta (potwierdzenia dostawy dokonuje osoba dostarczająca przesyłkę, a apteka lub sklep ortopedyczny zachowuje dokument potwierdzający dostawę).


16 marca 2020

Nowa organizacja pracy w związku ze stanem zagrożenia epidemicznego
Szanowni Państwo od dziś wprowadzamy nowe regulacje związane z osbługą klientów w naszych sklepach. Jest to podyktowane troską o zdrowie i życie naszych klientów jak i naszego personelu.

  • w sklepie może znajdować się tylko jeden klient

  • oczekujący przed sklepem powinni zachować odstępy od siebie 1 - 1,5 m

  • w sklepie wydzielona jest strefa bezpieczeństwa bezwględnie nieprzekraczalna dla klienta

  • jeśli to możliwe płatność kartą


Prosimy o rozwagę i rozsądek osoby, które mają objawy przeziębienia, aby pozostały w domu i nie narażały zainfekowaniem innych osób. Dla wszytkich tych osób udostępniamy możliwość zaopatrzenia się w środki pomocnicze refundowane przez NFZ drogą wysyłką. Dzwoniąc na nr tel. 58 682 15 68 uzyskacie Państwo wszelkie informacje dotyczące sprzedaży wysyłkowej.



Przypominamy, że od 1 kwietnia
2020 r. wystawianie i realizacja zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne odbywać się będzie z wykorzystaniem nowych wzorów zleceń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 sierpnia 2019 r. w sprawie zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne oraz zlecenia naprawy wyrobu medycznego (Dz.U. z 2019 r. poz. 1555). Wyjątkiem może być realizowanie zleceń na wyroby medyczne przysługujące comiesięcznie w ramach ważnych Kart potwierdzenia uprawnienia na zaopatrzenie do końca okresu ważności.

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego